Paieška

Į katalogą įtrauktos svetainės pagal užklausą norvegijoje

Pažintys
pažintys, sex pažintys, pažintys norvegijoje, pažintys senjorams, pažintys draugas, pažintys su negalia.
pazintys.net

Darbas Norvegijoje
tai viena didžiausiu idarbinimo agentūrų,įdarbinanti darbuotojus į norvegija. prašome apsilankyti mūsų svetainėje, užpildyti cv ir išsiūsti mums. ačiū!
aivitoma.lt

Darbas Uzsienyje - Nemokama Darbo Paieska ir Pasiulymai Europoje
darbas uzsienyje, darbo paieska ir pasiulymai anglijoje, airijoje, norvegijoje, svedijoje, danijoje, ispanijoje....
darbasuzsienyje.net

zuklei.lt internetine zvejybos parduotuve
prekes zuklei, zvejybos reikmenys, prekyboje: echolotai, rites, spiningai, elektriniai varikliai, karpines meskeres, karpines rites, apranga zuklei, bridkelnes, zvejybiniai rubai, valai, sukriukes, blizges, pilkeriai, pilkeris, dirbtiniai masalai, velkiavimo iranga, downriggeriai, downrriggeris, trollingas. zvejybines keliones i norvegija, menkiu zukle. shimano, rapala, sufix, blue fox,minn kota humminbird, cannon, vision, okuma, salmo. elektronine zukles prekiu parduotuve zuklei. www.zuklei.lt
zuklei.lt

Eirelita - Darbas Airijoje, Anglijoje. Kelionės, bilietai - LT
darbas, kelionės, bilietai, viešbučiai bilietų rezervavimas airijoje, anglijoje, jav, norvegijoje
eirelita.lt

Darbo skelbimai ir pasiūlymai užsienyje
darbas užsienyje - anglijoje, airijoje, jav, norvegijoje: darbo pasiūlymai, skelbimai, diskusijos
darbas-uzsienyje.com

Laive
daug nuolaidų keltų bilietams į Švediją, norvegija, vokietiją, suomiją, angliją, airiją. pigūs kruizai, asmeniui nuo 78 lt. gražiausios kelionės laivais. lėktuvų bilietai.
laive.lt

Mindaugo statybos,apdailos ir dažymo darbai.
mindaugo statybos darbai tiek lietuvoje tiek užsienyje. dažymo darbai. apdailos darbai:langų apdaila plastikinių. dažymo darbai:lauko fasados dažymas,gamyklų,laiptinių ir tt. pagal visus statybos normatyvus ir jų standartus atlieku statybos apdailos darbus,tiek lietuvoje, tiek užsienyje. galime dirbti ir užsienyje,susitarus darbo sąlygas,nes mes dirbtume tik valandinį darbą,ir siūlyti tik šiose šalyse kaip norvegija,danija,Švedija.angliškai kalbame ir suprantame puikiai.darbų kokybė aukšta ir kruopšti. del dominačios informacijos žiurekite mano tinklalapi:wwwm-apdaila.lt arba skambinkite... kontaktai: kaunas telefoanas:+37060451993 tele-2 elektroninis paštas: mindaugasm101@gmail.com tinklalapis:www.m-apdaila.lt
m-apdaila.lt

Zvejybines keliones
organizuojamos zvejybines keliones :menkiu zvejyba baltijos juroje. samu zvejyba ispanijoje. zvejyba norvegijoje.
zvejybineskeliones.lt

Karlsoy Brygge-sėkminga žvejyba Šiaurės Norvegijoje
karlsoy brygge - turistinė žvejybinė bazė, įsikūrusi Šiaurės norvegijos karlsoy saloje kviečia sugauti savo svajoniŲ ŽuvĮ! karlsoy brygge privalumai: unikali sala Šiaurės norvegijoje (puikus klimatas, arti žvejybinės vietos, įspūdingas kraštovaizdis, praktiškai 5 mėnesius trunka poliarinė diena) bazė turi savo taverną su licenzija prekiauti tiek silpnu, tiek stipriu alkoholiu. tavernos (pub) interjeras yra muziejus, kur galima pamatyti autentiškus šio krašto senųjų gyventojų buities ir žvejybinius rakandus. tai vienintelė tokia taverna visoje norvegijoje. karlsoy brygge paslaugų kainos mažesnės nei aplinkinių bazių Š.norvegijoje gėlas vanduo (vandentiekio) yra kristalinės kokybės, tiekiamas iš kalnų ežerų, tinkamas gerti neapdorotas. skonio savybėmis pranašesnis už parduodamą buteliuose geriamą vandenį. ramybės, gamtos ir sėkmingos žvejybos išsiilgusiems turistams karlsoy brygge ideali poilsiui.
nordfish-brygge.com

Norvegu kalbos kursai
norvegu kalbos kursai kaune vilniuje klaipedoje. norvegu kalbos kursai parengti pagal eriksono psichologinio poveikio metodiką. norvegų kalbos dėstytojai iš norvegijos universitetų dėstantys pagal oslo universiteto programą emigrantams. www.norvegųkalboskursai.lt geriausias jūsų pasirinkimas lietuvoje
norvegukalboskursai.lt

Darbas Norvegijoje
darbas norvegijoje - atlyginimai, ką reikia apie tai žinoti, kokie yra darbo pasirinkimai, kur jo ieškoti.
darbasnorvegijoje.net

Oficiali Norvegijos lietuvių bendruomenė
norvegijoje yra nemažai gerų grupių ir bendruomenių, kurios atstovauja lietuviams tam tikruose regionuose, arba tam tikromis temomis. tačiau dažniausiai pakankamai sudėtinga rasti informaciją apie jau esamas bendruomenes. tinklapio lietuviainorvegijoje.lt tikslas suburti visas lietuvių bendruomenes į vieną bendrą erdvę, kad jos visos būtų lengvai pasiekiamos tiek naujai atvykusiems, tiek čia gyvenantiems tautiečiams.
lietuviainorvegijoje.lt

Keleiviu, siuntiniu ,automobiliu gabenimas
keleiviŲ,siuntŲ,automobiliŲ perveŽimas europoje!!! Į anglijĄ/iš anglijos - vykstame per belgijĄ ,olandijĄ ,vokietijĄ vykstame į ispanijĄ ir norvegijĄ. kiekvieną savaitę patogiais mikroautobusais vežame keleivius įvairias maršrutais po europą. keleivius paimame sutartoje vietoje ir pristatome pageidaujamu adresu. esant didesnėms žmonių grupėms, galime suderinti išvykimo laiką. važiuojame iš kauno, alytaus, vilniaus, marijampolės ir rajonų. paimame keleivius ir iš kitų lietuvos miestų. Šalys pro kurias važiuojame: lenkija, vokietija, olandija, belgija, prancūzija,ispanija,norvegija ,Švedija. užtikriname patogią ir saugią kelionę. keleivių patogumas, mūsų prioritetas. mes siūlome patogias keliones mikroautobusais su minkštomis atlenkiamomis sėdynėmis.mikroautobusuose yra įrengti kondicionieriai,dvd. visi mūsų keleiviai apdrausti kelioniniu draudimu.todėl visą kelionės laiką jausitės patogiai bei saugiai. keleiviai, automobiliai bei siuntiniai pervežimams registruojami telefonais : kontaktiniai tel: lt +37065561399 uk +447874956360
keleiviai.eu

Buhalterija Norvegija
mes susikūrėme siekdami užtikrinti, kad gyvenimas norvegijoje būtų lengvesnis. ką mes galime jums pasiūlyti? - Įmonės pavedimus ir konsultavimą apskaitos valdymo srityje - mokesčių apskaitą (selvangivelse) - ekonomines konsultacijas - marketingo ir klientų pritraukimo konsultacijas - pareiškimus ir agentūrų laiškus - užklausas apie išmokas ir - kita
pol-nor.com

Čia gali būti ir Jūsų svetainės nuoroda

Ši svetainė yra klasifikuotas nuorodų katalogas, aprėpiantis įvairias temines sritis. Katalogą pildo lankytojai, pateikdami nuorodas į įvairias naudingas interneto svetaines. Šiame puslapyje rodomas svetainių sąrašas pagal užklausą norvegijoje. Katalogas yra atviras, galite nemokamai įtraukti ir savo svetainės nuorodą. Tai nemokama reklama, tiesioginiai lankytojai ir jūsų svetainės žinomumo didinimas.
Nuorodų publikavimas nereiškia mūsų rekomendacijos ar skatinimo apsilankyti tose svetainėse. Mes nesame susiję su nė viena iš šių svetainių ir neatsakome už jų turinį. Jei radote nuorodą į netinkamo turinio ar neveikiančią svetainę, galite pranešti kontaktų puslapyje nurodytais būdais.